Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Μουσική θα γίνω




Φέτος δεν είχαμε πολλά "χρόνια πολλά.Τι ανακούφιση.
Ουτε τηλέφωνα,ουτε ξοδέματα,ούτε σιρόπια.
Ο καθένας στη κρυψώνα του.Είναι που δεν εριξε πολύ πάγο φέτος,κι ερημώσαν οι καρδιές.


Αλλά κι οι ανθρωποι ακόμα πιο μόνοι


Ολοι οσους ξέρω,εχουν πάθει πανικό για το "τι θα κάνουν την παραμονή"
Θέλει ξελόγιασμα ο χρόνος.

Ασε καλύτερα.

Να πάμε ενα ταξίδι.
Σαν τον μαγειρά μου.
Κωνσταντινούπολη θα τον βρεί ο νεος χρόνος.Ωραια θα ναι.

Ποσο εχω πεθυμήσει να φύγω



Αλλά  τι να το κάνεις
Ενα ηλιοβασίλεμα,είτε είναι στην κωσταντινούπολη,είτε είναι στην βραζιλία ,δεν αλλάζει


Ισως ομως το κάθε ταξίδι να σε πηγαίνει ακόμα πιο πολύ ως την ακρη του ευατού σου

Αρα κάτι αλλάζει
αρα να πάμε,μετα τις γιορτές
Ισως στο πήλιο
Θα με πας?







Ακούω ολες αυτές τις μέρες τις και καλά χαρουμένες, το καινούργιο σι ντι των Anemos
Μέσα εκεί υπάρχει ενα τραγούδι,που δεν το λες και τραγούδι,περισσότερο σαν απαγγελία είναι, απο την Λίνα.Την τεράστεια Νικολακόπουλου.
Η μουσική ακούγεται στο βάθος,και ακους την λίνα να λέει"Εριξα στο τζουκ μποξ ενα κέρμα κι ακόμα πέφτει..πέφτει...κι αισθάνεσαι αυτο το κέρμα να ζωντανευει μέσα σου,να γίνεσαι ο ιδιος  τζουκ μποξ και να γκρεμίζεσαι.






Αλλά το πιο συγκλονιστικό είναι οτι εχουν μελοποιήσει σ~αυτό το σι ντι ενα παλιό ποιήμα της κικής δημουλά,σχεδόν ο ρυθμός του είναι τριπ  χοπ

Αλλά δεν είναι ο ρυθμός που σε κάνει κομμάτια οσο η φωνή της Μάγισσας


Εκεί που τελειώνουμε εμείς αρχίζει η θάλασσα


Μίλα
Πες κάτι

Μιλα


ΜΪλα


Μίλα


Ποτέ δεν λιγόστεψε  η σιωπη απο μια λέξη
Εχεις δίκιο Δασκάλα μου
Πάντα σ~ακουω
10 χρόνια πριν,εσυ κι η θάλασσα

Αφου τέλειωσα εγω αρα υπάρχει η θάλασσα

Αρα δεν θα πνιγώ

Θα βάλεις εσυ το σοφό σου πόδι στα χαλασμένα φρένα μου

Αρα σεν θα χτυπήσω
Θα πω πέτρα.Ετσι δεν μου λες?
Πέτρα λοιπόν.Η πιο ασπαστη λέξη.

Αλλά μπορει να τ`αναβάλω,οπως κάνω πάντα και να πω θα δούμε

Μου το ουρλιάζεις και συ

Θα δούμε

Θα δούμε
Μέσα απο το βραχνό σου σύμπαν θα δούμε πολλά

Αλλά πανω απο ολα θα ακούσουμε.

Αν δεν ακούσεις το σι ντι,δες τουλάχιστον την παράσταση.

Αν σε τέρπει το παράδοξο,εδω θα βρεις τη γλώσσα σου
Φ.Χρυσος λόγος λέγεται η παράσταση και το σι ντι,για να μην ξεχνιόμαστε.

Το γράμμα Φ στα μαθηματικά σημαίνει η  χρυσή τομή για τα πάντα


Μην πας μια μέρα για ποτό.Δεν Ζεις ετσι κι αλλιως.Πηγαινε σ`αυτη την παράσταση.Υπάρχει λόγος σοβαρός.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πόσο έχω πεθυμήσει να φύγω


...θα μπορούσα να το έχω πει εγώ.

ασωτος γιος είπε...

teleio to cd
isos i kaliteri nea kikloforia me ousia
to agorasa