Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Δεν δείχνεις,είσαι

Η αγάπη γράφει μπροστά στον {μικρό }κομπιούτερα.Ετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις για το μέλλον.Εγω πάλι συντάσομαι μ~αυτο που λέει ο ξυδάκης στην καθημερινή.."Το μέλλον τελείωσε .Το ξοδέψαν αλλοι".Βέβαια μπορεί να μην το ξόδεψαν ολο,και να  εχει καμιά ικμάδα για την τέρψη,αλλά προς τα εκει οδεύει.Απο την αλλη,η αγαπή Μου τρέμει για το δικό μου μέλλον,το προσωπικό.Δεν θα κάνεις καμιά ασφαλεια? μου λέει..Περνάνε τα χρόνια,τι περνάνε δηλαδή περάσαν.40 εγινες τι θα απογίνεις..
Μήπως πρέπει να αρχίσω να  το ψάχνω ?Για να δω..Τι λέει για  ολα αυτά ο ιστρούχτωρ Πανόπουλος..."Δεν υπάρχει χώρος και σχέσεις που να μην παίζονται παιχνίδια εξουσίας"Νάτο.Επρεπε να το χα καταλάβει.Επιτηδες τα λέει η αγάπη μου αυτά για με σαμποτάρει.Στην ουσία δεν θέλει να κάνω ασφάλεια.Γιατί αν κάνω και πάψουν να μετεωρίζονται εκρεμότητες και θέλω πάνω απο την κεφάλα μου,μπορεί να με παρατήσει.Σου λέει παρά είναι ασφαλής αυτός,σαν να παροπλίστηκε περισσότερο απο οσο πρέπει.Κάτσε να τον παρατήσω τώρα για να μάθει.Συμπέρασμα εύληπτον.Δεν πρέπει να κάνω ασφάλεια.Συνεχίζει ο δάσκαλος..."Ο Αρης βρίσκεται στον Λέοντα,αυτό σημαίνει οτι ο θυμός που εχεις είναι μπαγιάτικος,τότε που σαν παιδί σου απαγόρεύαν να εκφράσεις τον θυμό σου" Α γιώργο μου εδω θα τα χαλάσουμε.Γιατί εμένα με ξέρεις,εγω και η ησυχία ενα αγνωστο γεγονός.Πως να στο πω,δεν ταιριάζουμε.Ακόμα εχω τύψεις για το χαστούκι που είχα ρίξει στον ντάντυ μου..Τώρα ομως πες μου τα καλά νέα
              Η Α φροδίτη στον σκορπιό προσπαθεί να βάλει διαλλάκτικότητα εκεί που υπάρχουν εστίες πυρός"Αυτό τώρα θείε γιώργο είναι καλό νέο?Γιατί αν είναι αυτό το καλό ,το κακό ποιό είναι?Μήπως πηγαίνεις με την  αρχή της ελασσόνος προσπάθειας,κάνεις το εύκολο ,το πρόχειρο,κι αφήνεις την μείζονα προσπάθεια για αργότερα?   Κάτι τέτοιο πας να μου κάνεις.Θες να με χωρίσεις,γιατί εγω δεν βλέπω καμιά εστία πυρός.Μήπως ομως εννοείς οτι θα πάρει φωτιά το καλοριφέρ  εκεί που κάθεται τώρα η αγάπη μου?Ναι αυτό εννοείς. Γιατί με είχε προειδόποιήσει η αγάπη"Τάκη εχεις κάνει ποτέ εξαέρωση στο καλοριφέρ,η εστω κάποια συντήρηση?Θα χεις πρόβλημα κάποια στιγμή.."Να τη η στιγμή.Ηρθε,δαφνοστεφανώμενη απο το μέλλον.Οπου να ναι γίνεται η εκρηξη.{μικρή μην φανταστείς}Πετάγεται  η αγάπη εντρομη και με βρίζει.Πετάγομαι και γω επάνω,του πετάω το αμπαζούρ{μικρό για να φανταστείς}και επειτα του δείχνω την πόρτα.Είσαι ξένος.Να φύγεις.{τόσο ευκολα ΄χωρίζουν οι ανθρωποι?Τόσο βλάκα μου..}Φυσικά δεν το εννοώ.Γιατι η καρδιά μου κλαίει,και στο βασίλειο της δικής μου καρδιάς το στέμμα εχει δοθεί.Το λέει και ο Πανόπουλος.."Οταν η καρδιά κλαίει,δεν εχει αλλη επιλογή απο να την ακούσεις..                     

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έρως ανίκατε μάχαν... :-)
Ασφάλεια...τώρα!

L.

DSaz είπε...

Α να χαθείς... Ωραία τα λες.
Στέκεται όμως κανείς σήμερα χωρίς ασφάλεια & εξαερωμένο καλοριφέρ? ε?
Έτσι όπως πάμε ορισμένοι θα αναγκαστούμε να το δοκιμάσουμε. Τουλάχιστον το πρώτο.