Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Βαπτισε το οπως θελεις


Αγαπημενος φιλος.Εμμονος.Σαν και μενα.Μεγαλωσε πια,δεν κρυβεται πισω απο προφασεις.Το θεμα της ζωης του΄ενα και μοναδικο ..ερωτας.Για χαρη του,θα τ`αφηνε ολα,μεχρι χωρα θα αλλαζε.Γιατι για μενα δεν το κοβω.Που να τρεχω τωρα σε ξενες χωρες,να αγναντευω καρδιες και περιστυλια...ενω αυτος θα πηγαινε.Ειναι σαν τον ακουω...Μου το ανακοινωνει μια και εξω...Φευγω παω να ζησω εξω με τον Μαουιριτσιο .Στην Κοπεγχαγη.Στην αρχη ταραζομαι,με πιανει τρεμουλο,αρχιζω να αλυκτω,μετα βαζω τα κλαματα,κι αρχιζω το μοιρολοι του Αμλετ.....Α ουρανε.Και γη.Σε ποιον αλλον να πω.Θανατε πρεπει να αντεξω,πρεπει να μαι ορθιος.Να σε θυμαμαι..Α λυπημενο πλασμα.Ναι.Οπως η γη που οταν τα χασει ολα μοναχα θα θυμαται...Το ασπλαχνο πλασμα φυσικα δεν θα ραγισει καθολου μπροστα στον πονο του φιλου του,και θα μ`αφησει  ενεο να φιδοσερνομαι πανω στα πλοκαμια της μνημης.Κοινως θα την κανει κατα Μαουριτσιο πλευρα...[Ατιμε μαουριτσιο η πως το διαολο σε λενε να βραζεις σε καυτα καζανια...]Φυσικα δεν εχει συναντηθει ποτε μαζι με τον Χ Παστιτσο{ετσι θα τον λεω εγω]αυτο  ομως δεν τον εμποδιζει να κανει χρυσα ονειρα.Η μονη επαφη που θα χει θα ειναι ιντερνετικη. Μιλαμε για σχεση καραμπινατη.Καθε βραδυ θα βαζουν μπροστα τις καμερες,και θα ξαμολιουνται εις τα σκοτεινα μονοπατια του παθους.Η οθονη τρεμει μπροστα  στην ιερη υποσχεση...Ω παστιτσιο μου γιου αρ μαι ναμπερ ουαν,μαι νταρλινγκ,αι καντ λιβ ενιμορ γουι δατ γιου...Απο την αλλη ο Παστιτσιος για να του ανταπωδωσει τα δεοντα,θα του μιλαει ελληνικα...Ω αγκαπη μου,ιτσε πουλι ουραιος ,κι αφτες οι τρικες σου με κουν τρρρρρελλανει....Κατι που κανει τον φιλο μου να ξεσπα σε κλαματα,μιας και κανενα ομορφοπαιδο δεν τον εχει αποκαλεσει αγκαπη μου ,τα τελευταια 13 χρονια.Μονο φλοκατη μου,κουβερτουρα μου,αντε και κουβερτουλα μου.Κατι που φερνει βαρεως τ`αγορι.Βλεπεις το παπακαλιατειο στερνο του,δεν του αφηνει περιθωρια για πολλα-πολλα.Αλλα εκεινος επιμενει.Βεβαια εχει αρχισει  τωρα τελευταια και υπερηφανευται για το στερνο του,μετα απο εναν ατυχο τσακωμο που ειχε με την ψυχοπουτανα του,η οποια τον ειχε αποκαλεσει τραχανα,επειδη της ζητησε χιλια ευρω δανειο για να κανει φωτολυση.Εξαλλη η ψυχοπουτανα,σηκωθηκε επανω και  τον χαστουκισε...Πως τολμας αλητη?ΕΔω κανουμε αμαν και πως να βρουμε εναν αντρα με τετοια τριχα και συ θελεις να τις βγαλεις????Εξωωωωωωωωω!!!!!     Κρυφοκαψουρα η ψυχοπουτανα,την εκοψε μαχαιρι.Απο τοτε που την εκοψε,δεν ξερω γιατι αλλα η πελατεια στο Gaydar αυξηθηκε ραγδαια.Μεχρι τωρα εχουν καταμετρηθει  65 ψηφοι,2 λευκα,και2 ακυρες συμμετοχες.Σουξε μεγαλο ο ατιμος.Αλλα ειχαμε και ατυχηματα,γιατι ενα πιτσιρικακι  απο την κωνσταντινοπουλη πολυ τον εγαπησε,αλλα ο δικος μας ασπλαχνος και κρυος  τον εγκαταλειψε.Παπαλα η σχεση.Πανε τα γυαλινα χαδια,το τικ τακ,τικ τακ,της γυαλινης καρδιας,και τα αισθηματα κι αυτα γυαλινα.Α  ρε  ενθουσιασμε...μπαινεις που μπαινεις απροσκληκτος εις τα καμαρινια των ανθρωπων,και ειδικοτερα των γκευνταρανθρωπων,κατσε εκει περα κανα χρονο,μηπως και δουμε καμια προκοπη.Αλλα εσυ τιποτα.αρνεισαι να κατσεις πολυ.Αποσυντιθεται ευκολα η φτιαξα σου,και κανεις τον φιλο μου να κλαιει.Να ξερεις στο κραταω αυτο.Παντως αν εχεις καποιο καλο παιδι  στην ατζεντα σου σε πλιζ,στειλτο στο γκευνταροπαραθυρο του φιλου μου.Θα σου ειμαι ισοβια ευγνωμων.Τον εχουμε απολυτη αναγκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: