Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

ταξιδια


Ταξιδια λοιπον... Ποσα ταξιδια να χω κανει στη ζωη μου?Με το μυαλο η με το σωμα?Με την ψυχη η με την καρδια?Μπερδεμενα πραγματα.Τα περισσοτερα τα χω κανει το καλοκαιρι οπως ολοι.Θα μ αρεσε ομως να ταξιδεψω και χειμωνα.Κοπεγχαγη.Ωραια θα ναι κει.Ειχε παει παλια ενας φιλος.Του αρεσε πολυ.Βεβαια ο συγκεκριμενος πηγαινει για να πηγαινει,κι ολα του τα ταξιδια του μυριζουν αρπαχτη.Μπορει βεβαια να κανω και λαθος.Στην ιταλια μαλλον δεν θα πηγαινα.Η αλεξανδρα που γνωρισα φετος και που εχει ζησει εκει περα,μου πε πως σαν λαος ειναι τρομερα τσιγγκουνηδες και απιστευτοι τρακαδοροι.Καπνιζουνε λεει μονο σαββατοκυριακα.Τυχεροι αυτοι.Καπνιζουν μονο για το θεαθηναι.Δεν εξηγειται διαφορετικα.Διοτι αν το εχεις το ρημαδι αναγκη το καπνιζεις,πηγαινεις στο περιπτερο αγοραζεις το πακετακι σου,το δικο σου πακετακι και ξεχαρμανιαζεις{..μαλλον δεν θα το χει αναγκη ομως ο βλαχοιταλος....]Οποιος λοιπον βρεθει μπροστα τους που διαθετει τσιγαρα τον ξεσκιζουν στην τρακα .Αυτο ομως δεν ειναι τιποτα μπροστα στο αλλο ..οταν θελουν να σε κερασουν,σου προσφερουν απλως το καλαμακι απο τον καφε η απο το ποτο τους και σε ρωτανε θελεις???Α μιλαμε για τρομερη σπαταλη..ωραιοι ανθρωποι.Μπραβο..και μετα μιλαμε για γυφτους...ντροπη.Παντως στο μιλανο θα πηγαινα.Μου ταζει κατι απο στυλ απο κουλτουρα.Μου το επιβεβαιωσε και η αλεξανδρα.Η πειρα μιλαει.Βεβαια η συγκεκριμενη μου αφηγηθηκε και μια ιστορια πολυ χαρτωμενη που συνεβη πολυ παλια ...ζουσε με εναν ιταλο,και οπως εδω που η απατεωνια ειναι το εθνικο μας σπορ ετσι και κει.Του δινουν και καταλαβαινει.Βεβαια εκει εχουν φτασει στο εσχατο σημειο διοτι οργανωνουν στημενα ατυχηματα για να παιρνουν λεφτα απο τις ασφαλειες{μηπως γινεται και δω αυτο και δεν το γνωριζω??....}Σε ενα απο αυτα τα ατυχηματα ελαβε μερος και η αισθαντικοτατη φιλη.Ειχε ομως την ατυχια να μην προλαβει να γευτει την λεια απο τα λεφτα της ασφαλειας αφου γυρισε πισω στην ελλαδα{ποσα χρονια να σπουδασεις?Ακομα κι αν δεν σπουδαζεις βαριεσαι καποτε και γυρνας.Εγκατασταθηκε εδω λοιπον η αλεξανδρα αφου ειχε χωρισει με τον ωραιο της ιταλο και τον ξεχασε.Ελα μου ομως που δεν την ξεχασε αυτος .Μετα απο 6 χρονια την πηρε τηλεφωνο και της λεει το και το.Ειμαι ο πρωην πρωην σου..θυμασαι που ειμαστε συνεταιροι σε κεινο το ατυχημα?Ε και του απανταει η αλεξανδρα..και η απαντηση ηταν μετεωριτης..σου οφειλω 2.500 χιλιαδες ευρω για την συμμετοχη σου στην ωραια κομπινα μας..και αφησε την ομορφη μου συξιλη..2.500 ευρω που τις γλεντησε με την ψυχη της λιγο πιο περα απο το τοπο του εγκληματος...στο μιλανο...¨

Εντυπωσιαστηκα πολυ με αυτην ιστορια.Θα θελα πολυ να γνωρισω αυτο το τυπακι,οχι για κανενα αλλο λογο,θα ειχα την τυχη να γνωρισω εναν ανθρωπο που το ηθος του λαμπει σαν κοσμημα.Δεν ξερω βεβαια εγω στη θεση του τι θα εκανα..γιατι 2.500 ευρω ειναι κατι..καπως..Απο την αλλη αντε να ψαχνεις μες στο ιντερνετι για παλιες αγαπες και στοιχηματα που χαθηκαν..γιατι τελικα και το ηθος απο μονο του δεν φτουραει,τιποτα,καμια ιδιοτητα απο μονη της δεν μπορει να κανει δουλεια αν δεν λειτουργησουν κι αλλες παραπλευρες ιδιοτητες..μυστηριο πραγμα ο χαραχτηρας..παντως εχει πλακα να ακους ιστοριες απο ανθρωπους που εχουν ζησει εξω. Εγω παλι δεν θα μπορουσα ποτε να ζησω εξω.Θα φταιει αυτο που διαβασα παλια στον κουντερα ,πως αυτο που συνδεει εναν μεταναστη με την χωρα του ειναι η αισχρολογεια πανω στο κρεββατι και η μουσικη με την οποια μεγαλωσε.Μωρε λες να εχει δικιο?Γιατι οσο να ναι..πως να πεις στα ιταλικα το ξεσκισε με?Στα ελληνικα ειναι ποιησηΗ το πεσε στα τεσσερα μωρη πουτανα? Εχει μια μενταλιτε το ολο πραγμα.Σε μαγευει... ε τωρα κιολας μεγαλωσα που να τρεχω σε ξενες χωρες..να την παθω σαν το φιλο μου τον νικο?Που πηγε στο βερολινο για μωαμεθ και του βγηκε κομφουκιος...στο βερολινο μου ειπε καταλαβα πως ειναι να εισαι ξενος.Αβοηθητος...ε μα τι νομιζες βρε αγαπη μου και συ?Ο κλικλης λευτερης γινεται?Μεινε εδω στη βασιλευουσα να χουμε να πορευομαστε..Ετσι?Σ αυτο το ωραιοτατο γελοιο κρατος....

Δεν υπάρχουν σχόλια: